BeeShaper izrasta u jednu od najznačajnijih marketing platformi u regionu

U septembru prošle godine predvideli smo da će BeeShaper postati servis koji će promeniti marketing na društvenim medijima. Koliko je Beeshaper na AdriaTalk-u bila precizna, govore podaci koje je ovaj startap izneo danas. Naime, Beeshaper je jedna od retkih platformi koja može da se pohvali da doseže do svakog drugog korisnika interneta u regionu. Ovaj startap je početkom meseca registrovao i svog 10.000-tog korisnika, čime se pozicionirao kao najveća e-WoM (elektronski marketing od usta do usta) i blogerska platforma u regionu.

beeshaper-logo

Ovom prilikom koosnivačica ove platforme Dragana Đermanović je izjavila sledeće: “Početkom juna registrovano je 10.000 korisnika! Preponosna sam na svoj tim, korisničku podršku koju smo razvili i kvalitet interakcije koju pokrećemo za naše klijente iz kampanje u kampanju. Gotovo da nema industrije i značajnije inovativne kompanije, koja nije koristila BeeShaper ili ne planira da to učini u skorije vreme. Sada su kampanje vođene glasom ljudi – ljudi koji vole i razumeju vaš brend! Sa preko 1.000 jedinstvenih statusa po kampanji na svim mrežama, svoje mesto na društvenom webu mogu da pronađu čak i oni brendovi koji nemaju razvijen nastup na internetu”.

Prosečna BeeShaper kampanja

BeeShaper nastoji da se beskompromisnom borbom za kvalitet pozicionira kao nezaobilazan faktor svake digitalne kampanje u regionu. Lista klijenata i broj svakako podržavaju napore ovog mladog startapa. Da bi predstavili svoja dostignuća za ovih 8 meseci, ljudi iz BeeShaper-a su napravili zanimlljiv video klip, koji pruža uvid u rezultate ovog inovativnog startapa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Komentari

komentara

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pratite nas na društvenim mrežama!

Powered by WordPress Popup