Mali vodič kroz turističke ponude domaćih agencija
|ili kako čitati turističke ponude domaćih agencija
Turistički radnici širom sveta imaju probleme sa neosnovanim primedbama turista, koje se najčešće dešavaju zbog nedovoljne informisanosti turista. Najčešće turisti ne posvete dovoljno pažnje čitanju i razumevanju same ponude koju je agencija objavila, te su tada problemi neminovni.
U moru primedbi turističkih radnika na turiste, često se zaboravlja na primedbe turista koje su osnovane, pa tako domaće agencije često u svojim ponudama preterano “ulepšavaju” prevoz ili smeštaj, pa čak nekad i netačno informišu putnike. Mi želimo da vam skrenemo pažnju na najčešće “zabune”, te vam prevodimo nejasne delove turističkih ponuda domaćih agencija.
Kosmopolitsko mesto – mesto koje u glavnoj (i jedinoj) ulici ima i poneki supermarket ili kafić
U blizini se nalazi marina za jahte – na nekoliko kilometara je mala luka za ribarske čamce i eventualno manje turističke plovne objekte
100m od plaže – misli se vazdušnom linijom i od vode (a ne od plaže)
Udoban prevoz luksuznim putničkim autobusom – zapravo znači put kombijem do BG-a (ako niste stanovnik prestonice), pa zatim “pretovar” u autobus u kome je jedini luksuz to što ima sedišta
Usluge predstavnika agencije – trošak koji ulazi u cenu aranžmana, a u većini slučajeva predstavnik ide na odmor, a ne da pruža usluge
Predstavnik agencije – osoba koja ponekad radi i za nekoliko agencija, a predstavlja samo sebe
Dom “te i te” ugrožene vrste koja se može videti samo na “tom i tom” mestu – obično par meseci od puta saznate bar za još 2 mesta gde ta vrsta živi
Smeštaj se nalazi u mirnom i zelenom okruženju – Smeštaj je zapravo usred šume, a put do civilizacije je težak i dugačak
Letovanje za mlade – Jedina razlika između ovog letovanja i letovanja za “nemlade” je cena koja je u prvom slučaju osetno veća (možda zbog DJ-a koga vode na letovanje, inače ortaka nekog zaposlenog u agenciji). Ponekad čak ne postoji ni ta razlika
