Google nudi besplatnu muziku u Kini

google-kinaGoogle je juče objavio da je u Kini počeo da nudi linkove ka besplatnoj mp3 muzici. Ulazak na kinesko tržište je već neko vreme glavni cilj Google-ove ekspanzije. Ovaj globalni gigant zbog raznih cenzura nije uspevao da odlomi deo kolača zvanog kinesko tržište sve do sada.

Stručnjaci za marketing kompanije Gugl, su po ko zna koji put uspeli da nađu najbolji način za ulazak na neko tržište. Naime, poznato je da je skidanje muzike sa interneta jedna od najomiljenijih aktivnosti stanovnika najmnogoljudnije zemlje na svetu. Google naprosto nije želeo da propusti najveće potencijalno tržište na svetu, pa je odlučio da se približi korisnicima ove zemlje, kroz njihov najomiljeninji servis – skidanje besplatne muzike.

Glavni konkurent Google-a u Kini je nacionalni pretraživač Baidu, koji ima udeo na kineskom tržištu od 62 odsto. Veliki deo popularnosti ovog kineskog pretraživača je zbog servisa koji obezbeđuje linkove ka sajtovima za besplatno skidanje muzike. Međutim, Baidu ima nekoliko velikih problema kao što su tužbe muzičke industrije i sve češće kritike korisnika, da su linkovi koji vode ka sajtovima sa besplatnom muzikom pravo leglo virusa i muzike lošeg kvaliteta.

Google je naravno odradio svoj domaći zadatak i potpisao ugovore sa tri najveće muzičke kompanije (Sony, Universal Music and Warner Music) i velikim brojem nezavisnih izdavača o distribuiranju besplatne muzike visokog kvaliteta. Osim očigledne koristi koju će imati Google, ovo omogućava i muzičkoj industriji ulazak na kinesko tržište i nov izvor prihoda. Naime, Google će deliti zaradu od reklamiranja sa pomenutim muzičkim kompanijama.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Komentari

komentara

2 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Pratite nas na društvenim mrežama!

Powered by WordPress Popup