Plakatt – Podeli i pronađi događaj

plakatt-logoUkoliko niste do sada čuli za ovaj sjajan startup, radi se o besplatnom servisu za objavljivanje i pronalaženje događaja. Plakatt je projekat novosadskih firmi Rendered Text (Marko Anastasov i Darko Fabijan) i Sprawsm (Petar Perović i Dragan Babić).

Plakatt ima i social network “momenat” kroz mogućnosti dodavanja i praćenja aktivnosti prijatelja, objavljivanja prisustva i pozivanja na događaje, pisanje komentara, utisaka, postavljanje fotografija i video klipova. Informacije na Plakattu su za razliku od ostalih društvenih mreža optimizovane za pretraživače poput Gugla, što je ogromna prednost za promotere događaja.

U utorak 22. septembra je konačno puštena public beta verzija novog Plakatt-a. Ovom prilikom smo popričali sa Markom i Darkom iz Plakatt-a.

AdriaTalk: Ispričajte mi čime se zapravo bavi Plakatt i koje su njegove prednosti u odnosu na ostale servise ovog tipa?

Plakatt: Glavni problem koji Plakatt treba da reši je to što ljudi nemaju vremena i načina da budu u toku sa svim događajima u okolini. Uvek postoji neka grupa događaja koje tradicionalni štampani i elektronski mediji nisu zainteresovani da pokriju. I uz postojeće web servise, word of mouth ostaje glavni izvor novosti. U osnovi Plakatt-a je lična pobuda grupe ljudi da iskoriste moderni web najbolje što znaju kako bi nastalo nešto bolje. Kratkoročni plan je da servis pokriva region i tu preleži dečije bolesti, dok bi u narednim mesecima postao u potpunosti dostupan i na engleskom jeziku.

AdriaTalk: Odakle ideja za ovaj projekat?

Plakatt: Želeli smo da napravimo servis uz pomoć kojeg će ljudi moći da saznaju za svako dešavanje u njihovoj blizini. Hteli smo da budemo deo otvorenog, društvenog weba i korisnicima u potpunosti prepustimo stvaranje sadržaja, kao i da lako povežu Plakatt sa servisima koje već koriste za, recimo, objavljivanje fotografija.

AdriaTalk: Po čemu se Plakatt razlikuje od sličnih servisa?

Plakatt: Verujemo da svi servisi koji se bave ovom temom imaju propuste u realizaciji ideje, zbog kojih ni jedan nije postao definitivni vodič i mesto diskusije o događajima i njihovim mestima. Mi puno pažnje posvećujemo prezentaciji informacija, načinima na koje posetioci komuniciraju i ostaju u toku pre i posle događaja. Svi podaci su javni i izmenljivi kao na wikiju. Ideja nije da Plakatt bude samo još jedno mesto na kome će se, na primer, objaviti nečiji nastup u Areni, već da obuhvati i informacije tipa ko svira u utorak u kraju.

AdriaTalk: Da li imate plan monetizacije ovog servisa i koji je?

Plakatt: Planovi su pretežno vezani za iskorišćenje potencijala koji će, nadamo se, proisteći iz korišćenosti servisa kao važne alatke u organizaciji slobodnog vremena, a koji će biti zanimljiv ljudima koji se bave odnosima sa javnošću, vlasnicima lokala, organizatorima događaja.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Komentari

komentara

One Comment

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pratite nas na društvenim mrežama!

Powered by WordPress Popup