6 najčudnijih načina da dobijete posao u reklamnoj industriji

U industriji oglašavanja je neophodna kreativnost u radu i proaktivan stav ka svemu. U ovoj industriji je ponekad potrebno biti proaktivan i kreativan i u nalaženju posla i dokazivanju potencijalnim poslodavcima. Na blogu sajta BNET smo naleteli na ovaj sjajan post koji je napisao Džim Edvards. Radi se o najneverovatnijim “aplikacijama za posao”, koji idu od nabavljanja Hitlerove preporuke za posao (naša omiljena) do promovisanja sebe kao “suknje za iznajmljivanje”. Predstavljamo Vam ovih 6 neverovatno kreativnih ljudi:

1. Zamolite Adolfa Hitlera da Vam napiše preporuku

Babatunde Adebola kopirajter u DBS-u u Lagosu, glavnom gradu Nigerije je napisao pismo preporuke koje je potpisao “lično” Adolf Hitler, u kome gospodin Hitler preporučuje mladog crnca “iz njegovih afričkih kolonija” za stipendiju koledža za reklamiranje u Hamburgu. Pogledajte ovo pismo na strani: Babatunde Adebola – pismo preporuke.

2. Prikažite sebe golog sa TV-om ispred međunožja

Loson Klark je podigao sajt www.malecopywriter.com na kome se nalazi njegova fotografija na kojoj pozira nag na tepihu od krzna medveda, a na “strateškom mestu” se nalazi TV. Ovaj sajt je svojom kreativnošću privukao dosta pažnje, a Losonu obezbedio veliki broj poslova.

3. Pošaljite novom potencijalnom poslodavcu šalu o penisu preko Twitter-a

Džonatan Peleg je osvojio 70 hiljada američkih dolara vredan posao kao kopirajter u Saatchi & Saatchi LA, tako što je pobedio u nadmetanju na Twitter-u, koje je organizovao kreativni direktor ove agencije. Pobednik nadmetanja je onaj ko pošalje najbolji “tvit” novom poslodavcu. Pobednički “tvit” je: “Na Twitter-u morate biti sažeti. Kao i na obrezivanju sve što je višak se seče”.

4. Zakupite Google termine za pretragu za imena potencijalnih poslodavaca

Alek Braunštajn je zakupio Google termine za pretragu za imena potencijalnih poslodavaca, da bi kada “guglaju” sebe videli njegovu poruku u Google oglasima. Ova akcija mu je obezbedila razgovor za posao sa skoro svim ciljanim direktorima i zaposlila ga u jednoj od ciljanih agencija. Pogledajte video u kojem Alek objašnjava svoju akciju.

5. Zahtevajte besplatno pivo

Nakon što je odbijen već tri puta od strane agencije Publicis Sijetl, Entoni Godoj je poslao 4. pismo u kome navodi “ono zbog čega se prijavljujem na ovu poziciju je besplatno pivo petkom. Stavio bih prvo ovo u svoju aplikaciju, ali nisam hteo da ističem da imam problem sa alkoholom. Ne. Kada smo već kod toga, o kom pivu govorimo”.

6. Promovišite sebe kao “suknju za iznajmljivanje”

Karali Evans je uspela da se zaposli u Amnesia Razorfish kompaniji u Sidneju, tako što je na Tumblr-u promovisala sebe kao suknju za unajmljivanja/zapošaljavanje koja traži ćelavu (hrabru) i lepu agenciju. Radi se o igri reči na engleskom jeziku. Njen post na Tumblr-u je privukao pažnju medija, a ona je pronašla posao.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Komentari

komentara

One Comment

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Pratite nas na društvenim mrežama!

Powered by WordPress Popup