7 saveta za korišćenje Twitter-a u poslovne svrhe

twitter-logoU ovom postu ćemo pokušati da damo par saveta kako uspešno koristiti Twitter u poslovne svrhe. Ovi saveti će vam pomoći da počnete da koristite Twitter u poslovne svrhe bilo da posedujete lokalni restoran ili nacionalnu kompaniju. Pa da počnemo.

1. Ne spamujte follower-e

Prvi savet koji važi za sve bez izuzetka je: koristiti Twitter u poslovne svrhe je dobro, ali spamovati korisnike nije. Ovo se posebno odnosi na slanje direktnih poruka. Spisak follower-a nije vaša mailing lista. Potrebno je razumeti razloge zašto vas vaši follower-i uopšte prate, kako bi zadržali ali i uvećali broj follower-a. Ukoliko vaši twitt-ovi ne sadrže korisne informacije za vaše follower-e, jednostavno ćete ostati bez njih. Samo zadovoljan follower je potencijalna kupac/korisnik vaših usluga.


2. Odnosite se prema follower-ima kao prema klijentima sa kojima imate direktan kontakt

Vrlo bitno je tretirati ljude koji vas prate na twitter-u, u potpunosti isto kao što tretirate klijente i potencijalne klijente u direktnom kontaktu. Twitter nije toliko različit od direktne prodaje.


3. Napravite korisnu profil stranicu

Obavezno popunite Bio odeljak u profilu. Navedite ime vaše kompanije, zvaničnu web stranicu i ubacite kratak opis za one koji se prvi put sreću sa vašom kompanijom. Ukoliko ne popunite ove podatke korisnici će misliti da ste još jedan od cyber squatter-a koji su samo uzeli naziv kompanije, a nisu u direktnoj vezi sa istom. Postavite custom brendiranu temu na vaš profil koja će sadržati vaš logo i vaše boje.


4. Komunicirajte sa follower-ima

Twitter je odlična alatka za instant feedback o vašim proizvodima i uslugama. Uđite u aktivnu interakciju sa follower-ima, diskutujte sa njima, pomozite im da vas dožive ne kao kompaniju, već kao jednog od njih.


5. Izbegavajte “zvaničnu” komunikaciju

U komunikaciji sa follower-ima koristite opušten i prijateljski ton. Ne zaboravite naš cilj je da budemo jedni od njih, a ne kompanija koja komunicira sa distance sa svojim klijentima.


6. Retweet-ujte vaše korisnike

Ukoliko je nečiji tweet adresiran na vašu kompaniju ili govori o vama i o vašim proizvodima i uslugama, obavezno ga retweetujte i podelite sa ostalim follower-ima. Tako se stvara dobra karma izmedju vas i vaših “pratilaca”.


7. Evangelizujte vaše follower-e

Neka Vaši follower-i budu vaši propovednici. Motivišite ih da pričaju o vama da tweet-uju vaše linkove, da šire glas o vašoj kompaniji. Follower-e možete motivisati deljenjem kupona preko twitter-a, odobravanjem specijalnih popusta najlojalnijim follower-ima, pravljenjem tweet up-ova za vaše follower-e. Napravite od vaših follower-a pleme, a od vaše kompanije člana tog plemena.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Komentari

komentara

One Comment

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Pratite nas na društvenim mrežama!

Powered by WordPress Popup