Snajper.rs – Pogađa u srce e-marketinga

Pre nedelju dana u rad je pušten servis Snajper.rs, jedinstven na srpskom web nebu. Snajper teži da pomogne media planerima da naprave dobar plan oglašavanja i da na taj način svojoj kompaniji ili svom klijentu obezbede veći povrat na investiciju u oglašavanje na web-u. Istovremeno, ovaj servis će pomoći i vlasnicima sajtova da budu vidljiviji na web tržištu (i da tako dolaze do poslova lakše), jer će pružati mogućnost targetiranja specifičnih ciljnih grupa.

Snajper.rs koristi podatke i statistike dobijene preko servisa Google Ananlytics. Imajući u vidu da je ovaj servis “industrijski standard”, podaci su relevatni i omogućavaju veliku prednost pri planiranju kampanje media planerima.

Iza Snajper-a stoji proverena ekipa na čelu sa Zoranom Torbicom, što je bio razlog da napravimo kraći intervju sa njim.


AdriTalk: Kako je nastala ideja za Snajper?

Zoran Torbica: Ostao sam dužan za pravi “okidač” zašto sam uradio Snajper.rs. Kada sam ispitivao mogućnost pravljenje nove mreže za media planiranje na Internetu, shvatio sam da nije problem napraviti mrežu, nego dovesti oglašivače (lovu!).

Dobio sam upit od Miloja Sekulića za kampanju od recimo par hiljada evra. To je cool. Začkoljica je bila u tome da je to bila usluga lokalnog karaktera, na primer Novi Sad, i da je bilo potrebno naći sajtove koji baš i nisu bili vidljivi na alexi na primer i sličnim servisima.

Shvatio sam da me čeka petnaestak dana istraživanja i kontaktiranja da bi dobio prihvatljivu listu sajtova gde bi mogla da se plasira kampanja.

Kada se napuni baza, takva analiza će zaista biti urađena za nekoliko minuta…

AdriaTalk: Zašto je servis nazvan Snajper?

Zoran Torbica: U marketingu postoje sačma i snajper oglašavanje. Sačma je masivno oglašavanje sa velikim budžetom, a snajper ciljano…

AdriaTalk: Da li postoji plan komercijalizacije servisa i ako postoji koji je?

Zoran Torbica: Izveštaji Internet marketing agencijama, media buyerima i planerima.

AdriaTalk: Koji će podaci biti prezentovani oglašivačima o sajtovima?

Zoran Torbica:
GA
– broj stranica u referentnom vremenskom intervalu
– broj poseta u referentnom vremenskom intervalu
– broj jedinstvenih poseta u referentnom vremenskom intervalu
– prosečno vreme zadržavanja na websajtu
– geoporeklo posetilaca

webmaster
– kontakt podatke vlasnika sajta ili webmastera
– maketing kit stranicu (ponudu za oglašavanje)
– reklamne mreže prisutne na websajtu
– teme kojima se bavi sajt
– vrsta websajta (blog, forum, socijalna mreža i sl.)
– informacija da li postoji registrovano članstvo na sajtu
– geografska orijentisanost websajta
– orijentisanost websajta prema polu
– starosna orijentisanost websajta
– opis websajta
– naziv websajta

Možda još nešto, ali ništa neće biti plasirano dok se webmasteri ne sloze sa novim TOS-om. Stalo nam je izuzetno do korektnih odnosa sa webmasterima.

AdriaTalk: Na koji način će Snajper.rs pomoći oglašivačima u targetiranju korisnika?

Zoran Torbica: Ukrštanjem podataka iz baze.

AdriaTalk: Koji su dalji planovi za razvoj servisa?

Zoran Torbica: Snajper.com.hr i snajper.ba uskoro, pojednostavljenje prijave servisa.

Nama još ostaje da poželimo sreću Snajper-u, u daljem razvoju i radu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Komentari

komentara

One Comment

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Pratite nas na društvenim mrežama!

Powered by WordPress Popup