Univerexport nije mesto za kupovinu

Od danas više ne kupujem u objektima kompanije Univerexport. Razlog je jednostavan: tamo mi se desilo nešto što ne mogu ni da zamislim da mi se desi u Merkatoru, Idei, Tempu, Maksiju, Disu ili bilo kojoj lokalnoj maloj radnjici. Naime, kasirka je uzela sebi za pravo da viče na mene, jer “nisam gledao, dok ona kuca moje artikle” mušteriji ispred. Priznajem, nisam bio upoznat sa poslovnom politikom kompanije Univerexport Novi Sad, koja predviđa da mušterije moraju da vrše nadzor kucanja svake kasirke u njihovim objektima. Posebno sam iznenađen ovakvim ponašanjem osoblja, jer do tada u toj konkretnoj radnji, svi zaposleni su bili mnogo ljubazniji nego u ostalim radnjama istog lanca.

univerexport-logo

Zbog ovakvog odnosa prema mušterijama, odustao sam od kupovine u novosadskom Univerexportu. Kako se sve ovo ne bi završilo samo na tom nemilom događaju u objektu, odlučio sam da okušam svoju sreću sa korisničkom službom ove kompanije. Nazvao sam besplatni broj koji sam našao na sajtu i ubrzo se javila vrlo ljubazna ženska osoba koja me je saslušala i potvrdila da ovakvo ponašanje nije u redu i da to nije deo njihove poslovne politike. Da smo u ovom momentu završili razgovor, možda bih i promenio mišljenje o ovoj kompaniji. Međutim, na moje pitanje koja je dalja procedura i da li sam se džabe žalio, rečeno mi je da oni u korisničkom centru ne znaju koja je dalja procedura!? Oni navodno proslede žalbu u maloprodajni objekat i dalje nemaju povratnu informaciju na koji je način rešena žalba.

Da li je moguće da kompanija koja pretenduje da bude ozbiljna u poslu, koji u velikoj meri zavisi od zadovoljstva mušterija, nema povratnu informaciju od maloprodajnih objekata na koji način su rešili žalbu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Komentari

komentara

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pratite nas na društvenim mrežama!

Powered by WordPress Popup