VIPer – Srpski “twitteroliki” Fan Social Network

viperPočetkom nedelje je lansiran projekat koji smo svi željno očekivali proteklih nedelja. Radi se o prvoj srpskoj društvenoj mreži za obožavaoce (što bi otprilike bio prevod naslova ovog teksta) pod nazivom VIPer. Ovaj servis vam omogućava da pratite vaše omiljene zvezde, kao i da komunicirate sa njima u 350 karaktera (za razliku od “tričavih” 140 dozvoljenih karaktera na Twitter-u). VIPer trenutno ima 65 VIP osoba (među kojima su i Svetlana Ceca Ražnatović, Jelena Karleuša, Nataša Bekvalac, Seka Aleksić, Ksenija Pajčin, Ognjen Amidžić, Boško Jakovljević i drugi) koje su pristale da dele trenutke iz svog života sa obožavaocima, a garanciju da se zaista radi o ovim osobama daju redakcije magazina Svet, Scandal i Hello.

Inicijator ovog projekta je kompanije “Future Media“, koju su osnovale kompanije Color Press Group i McCann Erickson Public Relations, što je bio razlog da napravimo mali intervju sa gospodinom Milojem Sekulićem, direktorom internet izdanja u ovoj kompaniji.

AdriaTalk: Kako je nastala ideja za ovaj projekat i koje idejni tvorac koncepta?

Miloje Sekulić: Kaže se “Da jabuka nije pala Njutnu na glavu pala bi komšiji ispod prvog sledećeg drveta”. Već neko vreme se u krugovima domaćih internet profesionalaca pričalo o mogućnosti da se razvije lokalna varijanta twitterolikog servisa. Naravno da tehnologija nije problem, ali se postavljalo pitanje šta bi bila “udica” na koju bi se budući korisnici uhvatili, odnosno oko čega bi se okupio community. Razmatrajući projekte koje mogu da pokrenem u okviru Futuremedie uvideo sam potencijal za pravljenje Fan Social Network-a, izneo ideju koja se osnivačima veoma dopala i krajem leta krenuo u realizaciju.

AdriaTalk: Koliko često će VIP korisnici ažurirati svoje statuse?

Miloje Sekulić: To naravno zavisi prvenstveno od njih, odnosno od želje da budu u kontaktu sa svojim obožavaocima, da se promovišu ili jednostavno od toga kakvi su komunikatori i ljubitelji novih tehnologija. Naravno da smo razvili i sistem praćenja i alerta, ako zatreba. Mislim da im ipak nije potrebna veća motivacija od mogućnosti da budu u direktnom kontaktu sa obožavaocima, što smo im i omogućili. Još kad uvedemo MMS ažuriranje statusa…

AdriaTalk: Koji je poslovni model VIPer-a?

Miloje Sekulić: Na internetu odavno važi pravilo “Trafiic is All”, a grafikon posećenosti VIPer-a, da ne čuje zlo, je skoro vertikalna linija. Naravno da postoje i drugi načini zarade, ali o tom – po tom.

AdriaTalk: Kada očekujete da će VIPer početi da vraća uloženo?

Miloje Sekulić: U biznis planu koji je prihvaćen od osnivača i po kome se radi 1. mart je trenutak u kome kumulativna kriva prihoda/rashoda treba da pokaže da poslujemo pozitivno.

AdriaTalk: Ko su ljudi iza VIPer-a? (koliko ljudi radi na projektu, ko su oni)

Miloje Sekulić: Iza VIPera je ogromna mašinerija. Cele redakcije magazina Svet, Scandal i Hello! su radile na animiranju VIP ličnosti da nam se pridruže. Naš tehnički partner KlikMee je pokazao inventivnost i kreativnost u razvoju rešenja. Marketing kompanije Color Press Group radi na promociji i PR pogon agencije za odnose sa javnošću McCann Erickson Public Relations. Ja celu stvar koordinišem i upravljam njom, pod budnim okom Roberta Čobana i Borislava Miljanovića.


Ovom prilikom želimo da se zahvalimo Miloju Sekuliću, što je izdvojio vreme da odgovori na naša pitanja, a VIPer-u želimo veliki uspeh.

Pozivamo vas da nas pratite na VIPer-u i da se učlanite u naš VIPer Fan Club. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Komentari

komentara

One Comment

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Pratite nas na društvenim mrežama!

Powered by WordPress Popup