Viralni efekat Facebook grupa – Slučaj grupe “Estrada iz doba Jure”

U jednom od prethodih postova pisali smo o efektima viralne kampanje kompanije Universal Orlando Resorts u promociji novog tematskog parka. Ovaj post je još jedna studija slučaja čija je tema viralni efekat, ovog puta grupe na Facebook-u. Ukoliko ste se tokom vikenda barem jednom ulogovali na Facebook, prosto je nemoguće da niste videli u svom News feed-u vest da se veliki broj vaših prijatelja učlanio u grupu pod nazivom “ESTRADA IZ DOBA JURE!!!”. Grupa se izdvaja od ostalih grupa slične tematike, po solidnoj kolekciji slika naših estradnih “zvezda i zvezdica” iz nekog perioda karijere na kojima su malo drugačje izgledali nego danas.

Čitajući post, verujem da razmišljate: A po čemu je ova grupa stvarno specijalna? Odgovor je: preko 38 hiljada članova sakupljenih u periodu od četvrtka prošle nedelje do danas (manje od pet dana).

Kako je grupa “ESTRADA IZ DOBA JURE!!!” postala toliko popularna?

1. Zanimljiva je. Kreator je očigledno “pogodio” sferu interesovanja velikog broja korisnika Facebook-a.

2. Dobar tajming. Odabran je dobar tajming za malo gerila marketinga. Početak vikenda je svakako jako dobro vreme za pozivanje prijatelja i prijatelja vaših prijatelja, jer tokom vikenda ljudi imaju više vremena za razbibrigu kakvu donosi ova grupa.

3. Poziv na akciju. U naslovu grupe se nalazi nedvosmisleni poziv na akciju (obavezno pregledajte fotke), što je dalo jasan znak korisnicima da osim zanimljivog naziva grupe, mogu naći još nešto na stranicama iste.

4. Držanje pažnje. Kreator grupe je “dozirao” postavljanje najzanimljivijeg sadržaja u ovoj grupi – slika estradnih umetnika i umetnica. Naime, nekoliko puta je spisak slika dopunjavan, kako bi se već registrovani korisnici vraćali na stranice grupe i pozivali svoje prijatelje.

5. Interakcija. Omogućena je interakcija korisnika koji su se “nadmetali” u postavljanju duhovitih komentara na slikama.

6. Još jedan poziv na akciju. Kreator je u levom sidebar-u ostavio link do druge grupe na Facebook-u na kojoj se nalaze informacije o prodaji garderobe.

UPDATE: Grupa sada broji blizu 45 hiljada članova.

UPDATE 2: Grupa sada broji blizu 55 hiljada članova.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Komentari

komentara

2 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pratite nas na društvenim mrežama!

Powered by WordPress Popup